Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 16:59:29 +0300

Tere!

Tõrva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08086 
aadressile Valga maakond, Tõrva vald, Holdre küla, Lossimäe (Lossimäe 
Tuulemõõtemast) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Transpordiametiga tuleb kooskõlastada üle 45 
meetri kõrgust ehitist hõlmavad detailplaneeringud, projekteerimistingimused 
ja ehitusprojektid.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27032589>  (menetlus nr: 
438029), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tõrva Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES JURS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister